Kolmella askeleella koko tiimi myymään
Myynti on liian tärkeä asia jätettäväksi yksin myyjien tehtäväksi. Tässä kolme vinkkiä asiakkaita palvelevan henkilökuntasi virittämiseksi myyntivaihteelle.
Myynti on liian tärkeä asia jätettäväksi yksin myyjien tehtäväksi. Tässä kolme vinkkiä asiakkaita palvelevan henkilökuntasi virittämiseksi myyntivaihteelle.
Voiko LinkedInissä tehdä myyntiä myymättä mitään? Miten 2000 personoitua videoviestiä toi tuloksia.
Myynti on luottamuspeliä. Tutkimusten mukaan teemme alle puolessa sekunnissa päätöksen siitä, pidämmekö kohtaamastamme ihmisestä vai emme. Pienet asiat vaikuttavat siis siihen, miten sinuun suhtaudutaan.
Myynti on luottamuspeliä. Tutkimusten mukaan teemme alle puolessa sekunnissa päätöksen siitä, pidämmekö kohtaamastamme ihmisestä vai emme. Pienet asiat vaikuttavat siis siihen, miten sinuun suhtaudutaan.
Jospa emme olekaan niin umpisurkea palvelukansa, vaan vika onkin meissä asiakkaina? Jos emme osaa arvostaa ihmisiä tunteineen tiskin takana, miksi heidänkään pitäisi arvostaa meitä.
Maailmassa on tuotteita, jotka etsivät myyjäänsä, mutta useimmat myyjät ovat salamyhkäisiä hahmoja, joista ei verkkokaan tiedä mitään. Luottamus kuvitellaan syntyvän kovista puheista, ei näytöistä. Vinkit miten laitat luottamuksen juuren kasvamaan.
Suomalaista on vaikea palvella. Milloin ei yritystä ole lainkaan ja toisinaan likaa. Jopa kysymykset koetaan tyrkyttämisenä, myy siinä sitten oikeaa tuotetta ja palvelua.
Oletko koskaan ärsyyntynyt vuorovaikutustilanteessa jostakin pienestä asiasta nanosekunissa tietämättä itsekkään tarkalleen miksi? Syy on saattanut piillä äänensävyssä, painotuksessa, sanavalinnoissa, slangissa, kehonkielessä tai vaikka vain toisen ulkomuodossa.
Maailma muuttuu vauhdilla ja usein eilisen menestysresepti ei toimi huomenna. Messut ja niiden merkitys muuttuu luonnollisesti kaiken muun mukana. Varsinkin ne kävijän odotukset ovat toisenlaiset kuin viisi vuotta sitten. Pitääkö näytteilleasettajien tarjota elämyksiä vai toimiiko perinteinen aggressiivinen tuuppaaminen.