Myyntimiehen 7 + 1 kuolemansyntiä: 7. Himo

Kirjoittanut | 8.4.2014

Älä himoitse kauppaa sen kustannuksella, että tiedät myyväsi asiakkaalle väärää ratkaisua. Kuten ylensyönnissäkin, joskus asiakkaalle (useinmiten) kannattaa sanoa ei.

HimoVaikka himo uutta asiakasta tai mahdollisesti saatavaa kauppaa kohti yltyy ylitsepääsemättömäksi, kumpi sinusta on parempi, toimittaa asiakkaalle palvelu tai tuote jonka sinä tiedät että on väärä ja jonka asiakas tulee huomaamaan vääjäämättä. Vai sanoa asiakkaalle rehellisesti, että meidän palvelumme/tuotteeemme ei ole hänen tarpeisiiisa sopiva.

Ole rehellinen ja sano asiakkaallesi useimmin ei. Myy oikeita ratkaisuja ja kuuntele asiakastasi. Myyt huomaamattasi enemmän.

Tästä pääset artikkelisarjan aikaisempiin tarinoihin:

1. Ylimielisyys
2. Kateus
3. Viha
4. Laiskuus
5. Ahneus
6. Ylensyönti

Miten voin palvella sinua?

Kysy lisää

Pasi Rautio
Myyntikuiskaaja, markkinoinnin apumies
Apple Certified Sales Trainer
pasi@tuplaamo.fi
0400 300 385

Oy TuloksenTuplausToimisto Ab
Hatanpään valtatie 34 C
33100 Tampere
TwitterLinked InFacebookInstagramYouTube
Pasi Rautio
Myyntikuiskaaja, markkinoinnin apumies
Apple Certified Sales Trainer
pasi@tuplaamo.fi
0400 300 385

Oy TuloksenTuplausToimisto Ab
Hatanpään valtatie 34 C
33100 Tampere

Tietosuojaseloste

Kaikki myy – asenteen kääntöopas esimiehille

Kaikki myy -webinaari

[webinaaritallenne 17.2.2022]

Ajatteleeko sinunkin henkilöstösi, että myynti kuuluu vain myyjille? Juoksevatko huolto- ja asennustiimit kohteissa, mutta eivät tajua, halua tai osaa kiinnittää huomiota asiakkaan selkeisiin tarpeisiin? 

Olet kenties yrittänyt tartuttaa kaikki myy -filosofiaa monenlaisilla tavoilla ilman tulosta. Myyntivaihteen kääntäminen silmään ei käy pelkällä ranneliikkeellä, mutta oikeilla välineillä se kyllä onnistuu. Tässä webinaarissa kävin läpi muutosprosessiin vaadittavat palaset. Paketin jälkeen osaat lähteä rakentamaan muutosta pitkäjänteisesti ja saat väkesi myyntiasenteen nousuun!

60 minuutin mittainen webinaari on tarkoitettu yrittäjille, yritysten johdolle ja esimiehille – heille, jotka voivat vaikuttaa henkilöstön johtamiskulttuuriin ja sen muutokseen. Jos sinä olet tällainen henkilö ja tunnistat ongelman, kannattaa katsoa tämä setti. Pääset sisältöön käsiksi ilmaiseksi!

0 kommenttia

Lähetä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *