Messumyyjän kuolemansynnit

Messuilla menestyminen vaatii muutakin kuin seisomalihaksia

Kun potentiaalista ostajaa pyörii messuhallissa pilvin pimein, voisi kuvitella kaupan käyvän. Vaan ei nimi itsestään paperiin ilmesty. Liian usein osastolla ja jo ennen messuja tehdään vääriä asioita ja tulos jää saamatta. 
Messumyyjän kuolemansynnit
Tuppaavatko messuinvestoinnit teilläkin jäädä miinuksen puolelle? Vaikka asetit tavoitteet ja tiimi seisoi osastolla tiukasti koko tapahtuman läpi, uusia tapaamisia, kauppaa eikä edes liidejä ole laarissa riittävästi.

Voisiko olla niin, että tiimisi tai ainakin osa heistä on sortunut yhteen tai useampaan messumyyjän kahdeksasta kuolemansynnistä? Entäpä jos se asiakkaan pysäyttävä c-kasetti on pyörinyt väärää nopeutta tai b-puolen hittejä ei ole edes tajuttu kokeilla.

Messuilla onnistuminen vaatii huolellista valmistautumista, mutta erityisesti se vaatii oikeanlaista tekemistä osaston henkilökunnalta. Messumyyjän kuolemansynnit -koulutus keskittyy kolmeen asiaan.

  • Yleisimmät virheet, joita messuosastoilla tehdään ja miten vältät ne
  • Miten luot tehokkaan pysäyttäjäkysymyksen
  • Miten saat parhaat tehot irti messuista.

Kesto ja toteutustapa

Voit tilata tämän paketin kolmessa eri muodossa:

  • 30 – 60 minuutin mittaisena puheenvuorona
  • 1 – 3 tunnin mittaisena koulutuksena
  • 3 – 6 tunnin koulutuksena.

Mikä tahansa vaihtoehdoista voidaan toteuttaa paikan päällä tai verkossa. Tosin, päivän mittaista koulutusta suosittelemme vahvasti toteutettavaksi paikan päällä.

Mihin tarpeeseen koulutus vastaa?

Jos tulokset messuilta ovat aiemmin jääneet laihoiksi, ette ole pitkään aikaan olleet messuilla tai olette lähdössä ensimmäisille.

Kenelle sopii?

Yrityksille, yhdistyksille, järjestöille, kunnille ja muille organisaatioille, jotka osallistuvat messuille säännöllisesti ja joilla messutiimiin kuuluu enemmän kuin kolme henkilöä.

Kenelle ei sovi?

Yksinyrittäjille ja hyvin pienille messutiimeille.

Kuka kouluttaa?

Koulutuksen vetää ja puheet pitää myyntikuiskaaja Pasi Rautio. Pasin myyntiura alkoi kahdeksan vanhana perheen valokuvausalan yrityksestä. Sittemmin hän on myynyt kodin elektroniikkaa, huonekaluja, tupakkaa ja liikelahjoja ennen vuonna 2009 alkanutta yrittäjäuraansa.

Nyt työnä on kouluttaa myyjiä ja asiakaspalvelijoita sekä auttaa yrittäjiä markkinoinnin kiemuroissa. Se ura on vienyt  miehen puhumaan kouluihin, järjestöjen tapahtumiin, messuille ja seminaareihin.

Hänet tunnetaan erityisesti energisestä ja mukaansatempaavasta esiintymisestä sekä konkreettisista ohjeista ja vinkeistä.

 

Pasi Raution täystakuu – jos et ole tyytyväinen, et maksa

Täystakuu: jos ei maistu, et maksa

Vaikka toistaiseksi kukaan ei olekaan takuuseen vedonnut, siitä huolimatta se sisältyy kaikkeen tekemiseemme. Jos siis et ole tyytyväinen tämän koulutuksen antiin, emme lähetä laskua.