Asiakkaan kokemus on aina oikeassa

Empaattinen asiakaspalvelija ja mietitty palveluprosessi sitouttavat asiakkaan

Niinhän se on, että maksaja määrää. Ainakin, jos hänelle annetaan mahdollisuus tai hänet jopa pakotetaan siihen. Huolellinen asiakaspalvelu vapauttaa asiakkaan olemaan tyytyväinen. Riisuu hänet ”aseista”.
Asiakkaan kokemus on aina oikeassa
Meitä palvellaan päivittäin erilaisissa tilanteissa. Jokainen meistä katsoo tilanteita erilaisten lasien läpi. Mikä on jollekin mukiinmenevää saattaa toiselle olla päivän huonoin kohtaaminen. Tilanteen saattoi pilata asiakaspalvelijan äänensävy, puuttuva hintalappu tai kivi asiakkaan kengässä.

Asiakas ei aina ole faktisesti oikeassa, mutta hänen kokemuksensa on. Me emme voi väitellä siitä, miltä asiakkaasta tuntuu, mutta voimme vaikuttaa asiaan monessa kohtaa.

Asiakaskokemus rakentuu pienistä paloista. Likainen vessa, kylmä sijaisauto, väärin laskutettu tai tekemättä jäänyt pala saattaa kääntää asiakkaan tunteen negatiiviselle aivan viime metreillä.

Tämä koulutus tarjoilee tositarinoita asiakkaan kokemuksista sekä konkreettiset vinkit miten vältätte vastaavat tilanteet teidän firmassa.

Kesto ja toteutustapa

Voit tilata tämän paketin kolmessa eri muodossa:

  • 30 – 60 minuutin mittaisena puheenvuorona
  • 1 – 3 tunnin mittaisena koulutuksena
  • 3 – 6 tunnin koulutuksena.

Mikä tahansa vaihtoehdoista voidaan toteuttaa paikan päällä tai verkossa. Tosin, päivän mittaista koulutusta suosittelemme vahvasti toteutettavaksi paikan päällä.

Mihin tarpeeseen koulutus vastaa?

Tämä koulutus osuu kuin nyrkki silmään, kun haluat varmistaa, että kaikki myyjäsi etenevät myyntiprosessissa samalla tavalla tai jos teiltä puuttuu myyntiprosessi kokonaan. Ja luonnollisesti tämä koulutus on omiaan silloin, jos haluatte parantaa myyntituloksia.

Kenelle sopii?

Yritys, yhteisö, järjestö, sote-alan toimija, kunta, mikä tahansa organisaatio, jonka ydintoimintaan kuuluu asiakkaiden kohtaaminen ja joka haluaa pitää asiakkaista hyvää huolta.

Kenelle ei sovi?

Tämä koulutus ei sovi sinulle, jos tavoittelet pikavoittoja tai sinua ei kiinnosta asiakkaiden kokemus.

Kuka kouluttaa?

Koulutuksen vetää ja puheet pitää myyntikuiskaaja Pasi Rautio. Pasin myyntiura alkoi kahdeksan vanhana perheen valokuvausalan yrityksestä. Sittemmin hän on myynyt kodin elektroniikkaa, huonekaluja, tupakkaa ja liikelahjoja ennen vuonna 2009 alkanutta yrittäjäuraansa.

Nyt työnä on kouluttaa myyjiä ja asiakaspalvelijoita sekä auttaa yrittäjiä markkinoinnin kiemuroissa. Se ura on vienyt  miehen puhumaan kouluihin, järjestöjen tapahtumiin, messuille ja seminaareihin.

Hänet tunnetaan erityisesti energisestä ja mukaansatempaavasta esiintymisestä sekä konkreettisista ohjeista ja vinkeistä.

 

Pasi Raution täystakuu – jos et ole tyytyväinen, et maksa

Täystakuu: jos ei maistu, et maksa

Vaikka toistaiseksi kukaan ei olekaan takuuseen vedonnut, siitä huolimatta se sisältyy kaikkeen tekemiseemme. Jos siis et ole tyytyväinen tämän koulutuksen antiin, emme lähetä laskua.